Особливості змісту та технологій маркетингової діяльності ВНЗ

Роботу виконав студент-магістрант Остапенко Сергій Анатолійович  Завантажити повний текст роботи

Проблема маркетингової діяльності ВНЗ дуже актуальна в наш час. Як і будь-яке підприємство, навчальний заклад має максимально поширювати інформацію про себе, проводити рекламну кампанію та інші заходи з метою популяризації своїх освітніх послуг. Дане питання гостро стоїть в Україні, адже велика кількість навчальних закладів має давати не тільки можливість вибору абітурієнтам, а й високу конкурентоспроможність у наданні якісних послуг.

 

Згідно з теорією конкурентної стратегії М. Портера, конкурентоспроможний розвиток соціальних систем відбувається на основі факторів виробництва, інвестицій, інновацій та добробуту, рушійною силою якого виступає прагнення до нововведень. Різні  групи  суб’єктів  ринку  освітніх  послуг  і  продуктів  мають  свої уявлення та свої вимоги щодо якості діяльності ВНЗ, і чим вищий ступінь задоволеності  споживачів  і  замовників,  тим  вища  якість  маркетингової діяльності.  Маркетинг  покликаний  рекомендувати  сукупність  способів  і прийомів,  які  визначають  спрямованість  діяльності  ВНЗ,  а  менеджмент реалізує  цей  маркетинговий  підхід  у  системі  управління  вишем.  Отже, маркетинг відіграє основну “ідеологічну” роль у досягненні ВНЗ заданої якості, а цілі й критерії його діяльності в умовах ринку визначаються цілями й критеріями маркетингової діяльності.

Український дослідник Бойчук І.В. зазначає, що маркетинг – це певна філософія бізнесу, яка у загальному вигляді зводиться до того, що надавши якісні послуги установа отримає певний прибуток [1, с. 80]. Головним підсумком якісної діяльності ВНЗ є якість навчання. Якість навчання − результат діяльності всіх складових вишу, які є або невід’ємними частинами процесу навчання (виховна, наукова, маркетингова, інформаційного забезпечення), або існують як самостійні (економіка, охорона праці, закупки й та ін.). Керівною системою є система менеджменту якості ВНЗ, ідеологічною – його система маркетингу ВНЗ.

   
© ALLROUNDER

Використання матеріалів сайту можливе лише при згоді адміністрації порталу та активного посилання.
Всі права захищено!

Сайти, які підтримуються службою порталу
НПУ імені М.П.Драгоманова
Факультети
Інженерно-педагогічний факультет :: Історичний факультет :: Факультет іноземної філології :: Факультет інформатики :: Факультет менеджменту освіти та науки :: Факультет мистецтв імені Анатолія Авдієвського :: Факультет педагогіки та психології :: Факультет політології та права :: Факультет природничо-географічної освіти та екології :: Факультет психології :: Факультет соціально-економічної освіти та управління :: Факультет спеціальної та інклюзивної освіти :: Факультет української філології та літературної творчості імені Андрія Малишка :: Факультет фізичного виховання, спорту і здоров`я :: Факультет філософії та суспільствознавства :: Фізико-математичний факультет
Кафедри
Кафедра педагогчної творчості :: Кафедра педагогіки, теорія та історії педагогіки :: Кафедра методики викладання російської мови та світової літератури :: Кафедра етики та естетики :: Кафедра управління та євроінтеграції :: Кафедра філософії :: Кафедра інформатики
Персональні сайти
Андрущенко В.П. :: Бех В.П. :: Жалдак М.І. :: Борисенко В.Й. :: Франчук В.М. :: Франчук Н.П.
Інші сайти
Асоціація випускників :: Система управління електронними курсами НПУ :: Система управління електронними курсами інституту інформатики :: Система управління електронними курсами інституту інформатики (студенти) :: Простір гуманітарної комунікації :: Лабораторія археологічних досліджень :: Кабінет-музей М.П.Драгоманова :: Україна і становлення конституціоналізму в Європі :: Центр культури. НПУ